Методична робота

Мета науково-методичної роботи в СЗОШ № 3

Створення умови для:

  • Формування нового мислення в навчально-методичній сфері діяльності
  • інформування педпрацвників про нові досягнення педагогічної науки і практики
  • застосування знань на практиці в процесі вирішення навчально-виховних завдань
  • опанування навичок з розробки нових педагогічних технологій освітньої діяльності
  • здійснення науково-методичного забезпечення інноваційної діяльності педагогічного колективу
  • забезпечення раціонального режиму праці і відпочинку
  • забезпечення психологічної комфортної обстановки ,яка сприяє творчому характеру праці
  • пошук та запровадження ефективних інновацій
  

Схема методичної роботи з педагогічними працівниками школи:

  • Рада школи
  • Педагогічна рада
  • Колективна науково-методична проблема: «Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для самореалізації індивідуального розвитку особистості»
  • Рада методичного кабінету
  • Форми організації методичної роботи з педагогічними працівниками:

Колективні форми:

  • Методичні об'єднання
  • Психолого-педагогічні семінари
  • Дискусії
  • Методичні наради
  • Групові консультації
  •  Педагогічні виставки
  •  Науково-практичні конференції та семінари
  •  Оперативно-методичні наради
  • Школа передового досвіду
  •  Школа педагогічної майстерності «Педагогічна майстерня»
  • Школа молодого вчителя
  • Творчі групи, динамічні групи
  •  Ярмарок творчих ідей «Струна високого неспокою», «Вернісаж особистостей»
  • Педагогічні читання, читацькі конференції, лекторії
  • Педагогічні консиліуми, круглі столи, «педагогічні посиденьки»
  • Методичні виставки, панорама методичних новинок, педагогічна виставка
  • Предметно-методичні тижні
  • Випуск методичних бюлетенів, рекомендацій
  • Спільна підготовка і вивчення складних у методичному плані тем, розділів програм
  • Спільне складання й обговорення планів різних видів позакласної роботи (вікторин, олімпіад, шкільних вечорів)
  • Різні види спільної практичної роботи вчителів (підбір практичного матеріалу до уроків, позакласних заходів, текстів письмових робіт, задач, виготовлення наочних посібників, обладнання кабінетів, майстерень)

Індивідуальні форми:

  • Творчий звіт вчителя
  • Творчий портрет вчителя
  • Співбесіда з учителями
  • Самоосвіта вчителя
  • Звіт про курсову підготовку
  • Взаємовідвідування уроків
  • Робота з молодими кадрами (наставництво, стажування)
  • Відкриті уроки
  •  Уроки-панорами
  • Індивідуальна науково-методична робота
  • Доповідь, реферат, виступ, лекції

Конкурси:

•·      «Надія»

•·      «Учитель року»

•·      «Творча скарбничка творчо працюючого вчителя»

•·      Кращий навчально-методичний посібник року